Comunicat 17.11.2020

Comunicat privind activitatea de relații cu publicul la nivelul

Primăriei Comunei Șelimbăr începând cu data de 17.11.2020

 pe perioada de carantinare a Localitatii Selimbar

 

Având în vedere incidenţa cumulată a cazurilor de COVID – 19 în ultimele 14 zile la nivelul unităților administrativ teritoriale din judeţul Sibiu la data de 12 noiembrie 2020 întocmită de către Direcția de Sănătate Publică Sibiu și situația epidemiologică din municipiul Sibiu, localitatea Șelimbăr și cartierul Arhitecților (Cisnădie), generată de coronavirusul SARS-CoV-2, care a dus la înregistrarea unei rate de infectare cu virusul SARS-CoV-2 de 13,28 cazuri la 1000 locuitori pentru localitatea Șelimbăr, riscul epidemiologic fiind de o gravitate maximă, în circumstanțe de nerespectare a măsurilor legale în vigoare,
În conformitate cu prevederile:

  • 5 alin. (2) lit. d) din Legea nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, cu modificările și completările ulterioare;
  • 7 alin. (5) și art.12 alin. (1) din Legea nr.136/2020 privind instituirea unor măsuri în domeniul sănătății publice în situații de risc epidemiologic și biologic;
  • 3 din Hotărârea de Guvern nr. 856/2020 din 14 octombrie 2020 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 15 octombrie 2020, precum și stabilirea măsurilor care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19;
  • 11, alin. (3) din Hotărârea de Guvern nr. 557/2016 privind managementul tipurilor de risc;
  • 3, alin. (4) din Ordinul ministrului sănătății nr. 1.309/2020 privind modalitatea de aplicare a măsurilor de prevenire și limitare a îmbolnăvirilor

Văzând analiza de risc zonă de focar municipiul Sibiu, localitatea Șelimbăr și cartierul Arhitecților (Cisnădie)  la data de 12 Noiembrie 2020 a Direcției de Sănătate Publică   Sibiu.

Luând în considerare Avizul de carantinare zonală emis de Institutului Național de Sănătate Publică cu nr. 18194/12.11.2020 pentru localitatea Șelimbăr.
În urma ședinței extraordinare a Comitetul Județean Pentru Situații de Urgență Sibiu desfășurată, în data de 13 noiembrie 2020 vă comunicăm faptul că, la nivelul Primăriei Comunei Șelimbăr,  începând cu data de 17.11.2020, activitatea de relații cu publicul va suferi următoarele modificări:

SERVICIUL PUBLIC COMUNITAR LOCAL DE EVIDENTA A PERSOANELOR AL COMUNEI SELIMBAR (SPCLEP SELIMBAR)

COMPARTIMENT EVIDENTA POPULATIEI

LUNI – VINERI    09-11

MIERCURI 15-16 ELIBERARI DOCUMENTE

 

COMPARTIMENTUL STARE CIVILA

LUNI – JOI    09-12

VINERI 09-11

Pentru situatii deosebite , respectiv DECESE  , in afara orelor de program cu publicul sau in zilele nelucratoare de sambata si duminica , puteti contacta ofiterul de stare civila la telefon 0743171058 sau 0749767605 .

 

SERVICIUL ECONOMIC – COMPARTIMENT IMPOZITE SI TAXE

MARTI  si  JOI      09-11

 

CASERIE si REGISTRUL AGRICOL

LUNI – VINERI 09-11

Activitatea de acordare a audiențelelor  de către funcționarii de conducere  ai  Primăriei comunei Șelimbăr, la sediul acesteia, se suspendă până la data la care vor fi înlăturate cauzele care au determinat adoptarea acestei măsuri, aspect care va fi adus la cunoștiința cetățenilor.

Pentru Serviciile/Compartimentele si activitatile care nu au fost enumerate, Programul cu Publicul este SUSPENDAT .

Depunerea cererilor si a documentelor se poate face la adresa de e-mail contact@primariaselimbar.ro si pe www.primariaselimbar.ro .

Primăria Comunei Selimbar va reamintește că instituția a pus la dispoziția cetățenilor mai multe canale electronice de comunicare și instrumente pentru plata electronică a diverselor taxe și a impozitelor locale. Acestea pot fi utilizate de către selimbareni pentru a evita deplasările si pentru siguranța lor si a functionarilor din cadrul Primariei Selimbar

Reamintim toate aceste canale și instrumente electronice:

COMUNICAREA CU PRIMĂRIA SELIMBAR :

 

– Adresa de e-mail contact@primariaselimbar.ro unde pot fi trimise petiții, sesizări, solicitări si inregistrari documente ;

– Platforma online  – https://primariaselimbar.ro/primaria-online/ pentru:

Acces la contul personal al cetateanului, situatii financiare individuale, plati online impozite, etc

CREARE CONT PENTRU PLATA ONLINE A TAXELOR – PERSOANE FIZICE

CREARE CONT PENTRU PLATA ONLINE A TAXELOR – PERSOANE JURIDICE

VERIFICA STADIUL DOCUMENTELOR

Verifica online in ce stadiu sunt documentele depuse la primarie. Verificarea se face dupa numarul documentului

RAPORTEAZA O PROBLEMA

Gropi in asfalt, caini vagabonzi, masini abandonate, deranjarea ordinii publice, obstacole pe drum, neridicarea gunoiului menajer

PLATA AMENZILOR ONLINE

Plateste online amenda de circulatie

 

Depunere documente online

 

  1. TAXE SI IMPOZITE
  2. REGISTRUL AGRICOL
  3. URBANISM
  4. COMPARTIMENT TEHNIC
  5. ALTELE

 

Vă invităm să urmăriți următoarele canale pentru a fi la curent cu activitatea Comunei Selimbar și a Serviciilor Publice din subordinea Consiliului Local Selimbar:

– Informații utile cetățenilor în contextul pandemiei de coronavirus pe site-ul https://primariaselimbar.ro/.

– Pagina de Facebook – Primăria Comunei Selimbar

 

PRIMAR,

MARIUS GRECU