1. Informații generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax și/sau adresa de e-mail, persoană de contact:
COMUNA ȘELIMBĂR cu sediul în com. Șelimbăr, sat Șelimbăr, str. Mihai Viteazu, nr. 197, județul Sibiu, C.U.I. 4406045, telefon 0269560001, fax 0269560295, email contact@primariaselimbar.ro.
2. Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunuilor care urmează să fie închiriate: Două spații  în suprafață totală de 30,80 mp, la care se adaugă cota indiviză aferentă spațiilor comune în suprafață totală de 61,01 mp, din imobilul situat în com. Șelimbăr, sat Veștem, nr. 144, jud. Sibiu, înscris în C.F. nr. 100732 Șelimbar, nr. cad 100732-C1, cu destinația de cabinete medicale/ medicină de familie, aparținând domeniului public al Comunei Șelimbăr, conform O.U.G. 57/2019 privind Codul Administrativ cu modificările și completările ulterioare și H.C.L Șelimbăr nr. 156/30.09.2024.
3. Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini.
3.1. Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: la cerere, de la sediul Comunei Șelimbăr.
3.2. Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul instituției de la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire: Compartiment Cadastru și Patrimoniu din cadrul Comunei Șelimbăr cu sediul în com. Șelimbăr, sat Șelimbăr, str. Mihai Viteazu, nr. 197, jud.Sibiu.
3.3. Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 100 lei/exemplar se achită cu numerar la casieria Comunei Șelimbăr.
3.4. Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 20/12/2024, ora 12.00.
4. Informații privind ofertele
4.1. Data-limită de depunere a ofertelor: 13/01/2025, ora 12.00.
4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Șelimbăr, sat Șelimbăr, str. Mihai Viteazu, nr. 197, jud. Sibiu.
4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: 1 exemplar.
5. Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor: 15/01/2025, ora 10.30, la sediul Comunei Șelimbăr din com. Șelimbăr, sat Șelimbăr, str. Mihai Viteazu, nr. 197, jud. Sibiu.
6. Denumirea, adresa, numărul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Secţia de Contencios Administrativ și Fiscal din cadrul Tribunalului Sibiu, Mun. Sibiu, str. Ocnei, nr. 33, cod poștal 550188, jud. Sibiu, email: tribunalul.sibiu@just.ro, telefon 0269/217104, fax 0269/217702
7. Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate, în vederea publicării: 29/11/2024.