Se modifică programul serviciilor din cadrul Primăriei Șelimbăr

Primăria comunei Șelimbăr anunță că din cauza contextului epidemiologic actual, din motive de siguranță medicală, din 18 martie programul cu publicul se va modifica.

 

Compartimentul Stare Civila va fi deschis de luni până vineri, între 8.30 – 10.30

 

Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor al Comunei Șelimbăr (SPCLEP Șelimbăr)

 

–      depunere documente, de luni până vineri, între 8.30 – 10.30

–      ridicare documente de luni până vineri, între 13.00-13.30.

 

Compartimentul impozite si taxe – de luni pana vineri între 8.30 – 10.30, doar pentru

 

Documente de luare / scoatere din evidenta pentru mijloace auto

Documente pentru obținerea Certificatului Fiscal

 

Caserie si Registru Agricol

– de luni până vineri, între 8.30 – 10.30 doar pentru situațiile urgente și specifice

 

 

Activitatea de acordare a audiențelor se suspendă până la data la care vor fi înlăturate cauzele care au determinat adoptarea acestei măsuri, aspect care va fi adus la cunoștința cetățenilor.

 

 

 

Comunicat privind programul cu publicul la nivelul

Primăriei comunei Șelimbăr începând cu data de 18.03.2020

 

În contextul epidemiologic actual, din motive de siguranță medicală, legată de prevenirea răspândirii și infectării  cu coronavirus COVID-19, în considerarea dispozițiilor Hotărârii nr. 1 / 17.03.2020 a Comitetului Local pentru Situații de Urgență al Comunei Șelimbăr, vă comunicăm faptul că, la nivelul Primăriei comunei Șelimbăr,  începând cu data de 18.03.2020, programul cu publicul se va desfășura astfel:

 

1)  Compartimentul Stare Civila – de luni pana vineri in intervalul orar 8.30 – 10.30

 

2)  Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor al Comunei Șelimbăr (SPCLEP Șelimbăr)

 

–      depunere documente, de luni pana vineri in intervalul orar 8.30 – 10.30

–      ridicare documente de luni pana vineri, în intervalul orar 13.00-13.30.

 

3)  Compartimentul impozite si taxe – de luni pana vineri in intervalul orar 8.30 – 10.30 doar pentru operațiunile de mai jos:

–      Documente de luare / scoatere din evidenta pentru mijloace auto

–      Documente pentru obținerea Certificatului Fiscal

 

4)  Caserie si Registru Agricol

– de luni pana vineri in intervalul orar 8.30 – 10.30 doar pentru situațiile urgente și specifice enumerate mai sus.

 

5)  Activitatea de acordare a audiențelor se suspendă până la data la care vor fi înlăturate cauzele care au determinat adoptarea acestei măsuri, aspect care va fi adus la cunoștința cetățenilor.

 

Pentru serviciile / compartimentele si activitățile care nu au fost enumerate programul cu publicul este suspendat, depunerea cererilor si a documentelor se poate face la adresa de e-mail contact@primariaselimbar.ro si www.primariaselimbar.ro la secțiunea depunere documente on-line.

Pentru eliberarea documentelor aflate in lucru veți fi contactați de catre funcționarii din compartimentele de specialitate.

 

Va mulțumim pentru înțelegere!

 

Primar,

Grecu Marius